نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
537
-
الف
+

سوال جدید دیدگاه سایت آی فیلم 2 منتشر شد

جدید ترین دیدگاه وبسایت شبکه جهانی آی فیلم 2 در خصوص علت محبوبیت سریال «خانه به دوش» منتشر شد.

به گزارش شبکه تلویزیونی آی فیلم 2، آثار کمیدی همیشه در بین مخاطبان محبوبیت بیشتری نسبت به آثار سایر ژانرها دارند. 

شاید به همین دلیل باشد که بیشتر آثار ساخته‌شده در سینما و تلویزیون ایران در ژانر کمیدی قرار می‌گیرند. در این میان اما سریال‌های کمیدی جذابیت بیشتری دارند.

یک سریال طنز ایرانی در مقایسه با سایر ژانرها به صورت کلی شانس بیشتری برای موفقیت دارد. بنابراین طبیعی به نظر می‌رسد که اقبال بیشتر هنرمندان هنر هفتم در ایران به سمت تولید عناوین کمیدی باشد.

سریال کمیدی «خانه به دوش» به کارگردانی «رضا عطاران» محصول سال 1383 خورشدی می باشدکه این روزها از کانال تلویزیونی آی فیلم2 نشر می شود.

داستان این سریال درباره «ماشاالله» مردی خانواده‌دوست و زحمتکش است که تمام تلاش خود را برای کسب روزی حلال می‌نماید، اما باز هم با شرایط بد اقتصادی روبروست.او یک شب به طور اتفاقی با شخصی به نام بیات آشنا شده و به پیشنهاد او را برای انجام کاری پرسود و منفعت پاسخ مثبت می‌دهد تا بتواند فامیلش را از شرایط بد اقتصادی نجات دهد، اما ...

این سریال با وجود اینکه تاکنون چندین بار از کانال آی فیلم 2 نشر شده است اما هنوز هم بسیار مورد اقبال می باشد و مخاطبان با ارسال پیام هایی رضایت خود را از نشر این سریال کمیدی ابراز داشتند.

براین اساس و به دنبال استقبال بالای مخاطبان آی فیلم2 از نشر سریال کمیدی «خانه به دوش» با طراحی سوالی قصد داریم نظر بینندگان را درپیوند با علت محبوبیت این سریال پس از گذشت 19 سال از نشر اولیه آن جویا شویم.

سوال دیدگاه وب سایت آی فیلم2 بدین شرح است: علت محبوبیت سریال طنز «خانه به دوش» را بعد از گذشت 19 سال در چه می دانید؟

همراهان همیشگی شبکه آی فیلم2 می توانید با مراجعه به بخش دیدگاه وب سایت این شبکه جهانی به آدرس fa2.iflmtv.ir پاسخ های خود را به این سوال با ما به اشتراک بگذارید. 

م ا  

نظر شما
ارسال نظر